קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

חטיפי קוקוס

חטיפי קוקוס
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו חטיפי קוקוס. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 4 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 169 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 24. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם אבקת חלב ללא שומן, סוכר קונדיטורים, מים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וידידותי לפודמפ דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 23%, וזה לא כל כך מרהיב. נסו חטיפי זרעי דלעת ליים קוקוס, חטיפי פירות גומי תוצרת בית (חטיפים בריאים לילדים), ו מסיבת אוסקר: חטיפים זועמים ומוצרי בית (למעט רק חטיפים זועמים) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה מקציפים חמאת בוטנים, סוכר, חלב ומים לתערובת אחידה. מקפלים פנימה שוקולד צ ' יפס. טופס לתוך 1 ב. כדורים; להתגלגל קוקוס. מצננים עד ליציבות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
קוקוסקוקוס
סוכרסוכר
מיםמים
חלבחלב
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לנסון לה בלאק לייבל ברוט ( חצי בקבוק). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
הצבע המבריק של בלאק לייבל מזכיר את גווני הקש האופייניים לפינו נואר, עם נצנוצי ענבר. הוא תוסס בחליל, עם זרם עדין של בועות מתמשכות. הניחוחות הטריים שלה משלבים את הרושם של חיוניות וריחות באביב, יחד עם רמזים של טוסט ודבש. על החיך, זרי פירות בשלים והדרים יוצרים תחושה של שפע ועם זאת קלילות.