קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

חטיפי קרמל שוקולד

חטיפי קרמל שוקולד
זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם חמאה, קרמלים, תערובת עוגת שוקולד גרמנית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 10%, וזה בלתי אפשרי. פסיפלורה קרמל זהב מטבעות, שוקולד מכוסה קרמל שקדים קסם שעועית, וקינמון קרמל מקדמיה שוקולד ברים, שוקולד, חמאת בוטנים, בייגלה וקרמל ממתקים (תוצרת בית לקחת 5 ברים), ו חטיפי קרמל שוקולד מלוחים (חטיפי מיליונר) דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר קטן על אש נמוכה ממיסים קרמלים עם 1/3 כוס חלב; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. בינתיים, בקערה גדולה, חמאת שמנת עד שהיא בהירה ואוורירית. מקציפים בתערובת עוגה יבשה וחלב שנותר.
מרכיבים שתצטרך
תערובת עוגהתערובת עוגה
ממתק קרמלממתק קרמל
חמאהחמאה
קרםקרם
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
מורחים מחצית מהבצק ל -13 אינץ ' משומן. 9 אינץ'. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 6 דקות; מפזרים שוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מורחים בעדינות תערובת קרמל על צ ' יפס. זרוק את הבצק שנותר על ידי כפות מעל שכבת הקרמל. מחזירים לתנור למשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
מורחיםמורחים
צ ' יפסצ ' יפס
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות דום פריניון (כמוסה קרועה). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-329 דולר לבקבוק.
דום פריניון (כמוסה קרועה)
דום פריניון (כמוסה קרועה)
צבע זהוב עם נצנוץ מדהים של ירוק. האף מורכב ואלגנטי. טעם קלוי ראשוני, כמו אגוזי לוז קלויים-אז הצעה של בריוש ודבש. על החיך, ההתקפה היא יוצאת דופן, נקייה, אפשר אפילו לומר מובנית היטב. קומפקטי ומוצק על החיך. אופי שומני וחומציות נראים מאוזנים לחלוטין. גימור ארוך, שמירה על רעננות ואפילו תקיפות עדינה, אדומה של פירות יבשים. זוהר, טוהר. אילן יוחסין והבחנה. תחושה של אלגנטיות ואיזון שולטים.