קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות20
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא גלוטן
אירועיםסופרבול
מגזין

חם גבינת צ'ילי מטבל

חם גבינת צ'ילי מטבל
חם גבינת צ'ילי מטבל עשויה להיות מה שחיפשתם. מתכון זה מספק 20 מנות. עם 303 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם גבינה מעובדת, גבינת שמנת, רוטב פיקנטה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד הכי טוב כמו מתאבן, והוא נעשה בערך 40 דקות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-7 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, . עם כפית ציון של 38% המנה הזאת לא כל כך סופר. נסו מטבל גבינת פטה חריף, 5-מרכיב איטי מבשל צ'ילי גבינה מטבל, ו מטבל צ'ילי עוף גבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים גבינה מעובד, צ ' ילי, גבינת שמנת, ורוטב פיקנטה לתוך סיר איטי, להגדיר נמוך, ולתת גבינה מעובד להמיס, כ 30 דקות. מערבבים עד משולב היטב; לשרת חם.
מרכיבים שתצטרך
גבינה מעובדתגבינה מעובדת
רוטב פיקנטהרוטב פיקנטה
גבינת שמנתגבינת שמנת
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Totus Tuus Cava עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Totus Tuus Cava
Totus Tuus Cava
Totus Tuus Cava מציג ניחוחות בהירים של אפרסק, לימון, גרידת תפוזים, עם מגע של שוש. היין מרוכז, מישוש וצפוף בפה, עם אופי רך, סלעי לטעמי ההדרים, הפרי הבור והאניס שלו. מראה עושר וחיות בפה והגימור הבהיר ארוך.