קושיבינוני
מוכן ב5 דק.
מנות56
ציון בריאות0
מגזין

חמאת חמוציות מהירה

חמאת חמוציות מהירה
חמאת חמוציות מהירה עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. והוא מתאים להגשה ל 56 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 5 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 203 קלוריות. אם יש לכם חמאה, קליפת תפוז, רוטב חמוציות מלא פירות יער ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 7%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. סלט חמוציות מהיר, צ'אטני חמוציות מהיר, ו לחם מהיר חמוציות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את רוטב החמוציות, החמאה וקליפת התפוז; מקציפים 2 דקות או עד לקבלת תערובת אחידה. כף לתוך חרס או צלחת; מכסים ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציותרוטב חמוציות
גרידה כתומהגרידה כתומה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים על טוסט, מאפינס אנגלי או בייגל.
מרכיבים שתצטרך
½ כפיות מלח½ כפיות מלח
בייגלבייגל
3/4 כוס זיתים ירוקים ג'מבו עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים3/4 כוס זיתים ירוקים ג'מבו עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. נקטר גרהם בק בליס עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר