קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

חמישה ירקות מוקפצים ומטגנים

חמישה ירקות מוקפצים ומטגנים
חמישה ירקות מוקפץ עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון המנה העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 383 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. לך לחנות ותביא רוטב ווסטרשייר, קורנפלור, שקדים חתוכים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב השקדים רסיסים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד Ganache אבוקדו כקינוח. . נסו ירקות מוקפצים דל מספוא עם רוטב ווסאבי-ג'ינג'ר, בקר וברוקולי מוקפץ, ו בקר וכרוב מערבבים ומטגנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא אורז מרק בשר לרתיחה בסיר על חום גבוה. להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים עד אורז רך ונוזל נספג, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק בשרמרק בשר
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים עמילן תירס וג ' ינג ' ר בקערה קטנה. מערבבים במיץ תפוזים, רוטב סויה, מרק בשר, רוטב ווסטרשייר, ושום עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מרק בשרמרק בשר
עמילן תירסעמילן תירס
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים 3 כפיות שמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה; מבשלים ומערבבים גזר, ברוקולי וכרובית עד רק במכרז, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
ברוקוליברוקולי
גזרגזר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
להוסיף 1 כפית שמן, פטריות, אפונה שלג וטופו; להמשיך לבשל עד פטריות לרכך, על 3 דקות. לדחוף תערובת ירקות לצד אחד של מחבת ומבשלים ומערבבים ביצה בחלל הנותר עד שנקבע; לשלב ביצה עם ירקות. מערבבים בתערובת מיץ תפוזים ומרתיחים עד מעובה, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
ירקירק
פטריותפטריות
אפונה לבנהאפונה לבנה
טופוטופו
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מגישים מעל אורז ומעל עם שקדים חתוכים.
מרכיבים שתצטרך
שקדים חתוכיםשקדים חתוכים
אורזאורז

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקב סוכרב סוכר2largesגזר, פרוסגזר, פרוס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחים כרוביתפרחים כרובית2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס1ביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות לרבעיםפטריות טריות לרבעים2ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים חתוכיםשקדים חתוכים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפוני שלג טרייםאפוני שלג טריים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcubed משרד טופוcubed משרד טופו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן לא מבושלאורז לבן לא מבושל11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר