קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

חסילונים מפלגתיים

חסילונים מפלגתיים
שרימפס מפלגה הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 51 קלוריות, 8 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. אם יש לך שרימפס, מלח, פלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו חסילונים מפלגתיים, חסילונים טוסטדה נושכים., ו הטוסטונים של תאליה וסירות מסיבות חסילונים (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 7 מרכיבים; להוסיף שרימפס, לזרוק היטב. כיסוי וצינה לפחות 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. כרם טנגנט פרגון פינו גרי עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.