קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

חצי פאונד ממולא

חצי פאונד ממולא
ממולאים חצי פאונדרים היא תוספת שמגישה 4. מתבוננים בדמות שלך? המתכון הצמחוני ללא חלב ולקטו אובו זה מכיל 166 קלוריות, 7 גרם חלבון ו-4 גרם שומן למנה. תמורת 72 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם תענוג של חמוצים שמיר, מלח ופלפל, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך אדיר של 29%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו רבע פאונד מהיר, The Halloween Expresso - רום, אספרסו, סירופ מייפל וחצי וחצי, וחצי חצי לינגוויני עם אטריות קישואים בטעם אלוהי, עשבי תיבול וצלפים מטוגנים.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את הביצים, מלח ופלפל; מפוררים בשר בקר מעל התערובת ומערבבים היטב. מעצבים לשמונה קציצות דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
שכבו ארבע קציצות עם בצל, עגבנייה ותענוג. משטחים את הקציצות הנותרות ומהדקים היטב את הקצוות כדי לאטום. צולים 4-6 אינץ' מהאש במשך 8 דקות מכל צד או עד שמדחום בשר מצביע על 160° והמיצים מתבהרים.
מרכיבים שתצטרך
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
3
מגישים על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות