קושיבינוני
מוכן ב15 דק.
מנות30
ציון בריאות3
מגזין

חרדל חריף

חרדל חריף
חרדל חריף יכול להיות רק ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו ופרימל מתכון שחיפשת. מנה אחת מכילה 26 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 30 מנות סועדים.. זה עובד הכי טוב כמו הר ד ' אובר, והוא נעשה בערך 15 דקות. מתכון זה מכלמתכונים דורש חצי ליטר צנצנות שימורים, מלח, טימין, זרעי חרדל. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 49%, וזה טוב. חרדל חם וחריף, ויניגרט חרדל חריף, ו מרינדת חרדל חריפה ללא פסולת דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
שלב בקערה את זרעי החרדל הצהובים, זרעי החרדל החומים וזרעי החרדל המזרחיים.
מרכיבים שתצטרך
לתיבול בשרלתיבול בשר
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
יוצקים את החומץ על הזרעים ומערבבים. מכסים ומאחסנים במקרר למשך 24 שעות. אם הזרעים סופגים את כל החומץ מהר מדי, מוסיפים עוד לפי הצורך או מוסיפים מעט מים.
מרכיבים שתצטרך
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
3
מערבבים את זרעי החרדל הספוגים, השום, הדבש, המלח והטימין בבלנדר עד לקבלת העקביות הרצויה, תלוי עד כמה גרגירים אתם אוהבים את החרדל שלכם.
מרכיבים שתצטרך
לתיבול בשרלתיבול בשר
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
4
עקרו את הצנצנות והמכסים במים רותחים למשך 5 דקות לפחות. אורזים את החרדל בצנצנות החמות והמעוקרות וממלאים את הצנצנות עד 1/4 אינץ ' מהחלק העליון. הפעל סכין או מרית דקה סביב החלק הפנימי של הצנצנות לאחר מילוין כדי להסיר בועות אוויר. נגב את שולי הצנצנות במגבת נייר לחה כדי להסיר שאריות מזון. למעלה עם מכסים בורג על הטבעות. במקרר לפחות 2 שבועות לפני השימוש.
מרכיבים שתצטרך
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות רוינארט ברוט רוז פאסלין ( חצי בקבוק). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-56 דולר לבקבוק.
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. התווית בתמונה עשויה שלא להיות התווית שהתקבלה.* את יין הוא מבריק כתום-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלינים בגימור הארוך.רונארט רוזפסלי מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מכרמים של פרמיירס קרוס. ענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבותיהם של משפחת רונארט) מצטרפים לענבים שנבחרו בקפידה מכרמי ראש הממשלה האחרים קרוס בקסטטה דה בלאנס ובמונטיין דה ריימס. הענבים לרואנארט נבחרים סל אחר סל במקור, ומשתמשים רק בפרמיירים הטובים ביותר.