קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות77
מגזין

טאקו La טרנספורמציה: טאקו Tilapia

טאקו La טרנספורמציה: טאקו Tilapia
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית פסקטריאנית? טאקו La טרנספורמציה: טאקו טילפיה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתאים ל-3 מנות. מנה אחת מכילה 580 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פלפל, כוסברה, טורטיות תירס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה דל שומן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך כקינוח. מתכון זה מ doctoroz.com יש 135 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית ציון של 96% המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: טאקו דגים TILAPIA (טאקו דה טילפיה), טאקו אמנון, ו טאקו אמנון.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

טילפיה עובדת ממש טוב עם פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר, ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנטה Margherita פינו Grigio. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.