קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

טאקו אינדיאני באוקלהומה.

טאקו אינדיאני באוקלהומה.
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל אוקלהומן טאקו הודי. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה עד 38 גרם חלבון 41 גרם של שומן, וסך הכל 713 קלוריות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. מתכון זה מ Allrecipes יש 231 אוהדים. גשו לסופר וקנו חלב-חמאה, שעועית, שמן צמחי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חלב-חמאה כקינוח. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 90%. נסו אוקלהומן טאקו אינדיאני, טאקו הודי, ו טאקו הודי (ולחם מטוגן) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 200 מעלות F (95 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מבשלים ומערבבים בשר טחון במחבת גדולה מעל חום בינוני עם בצל עד שהבשר חום ומתפורר, כ -10 דקות; לנקז שומן עודף. מערבבים בתערובת תיבול צ 'ילי, שעועית בסגנון חווה, ועגבניות חתוכות לקוביות עם צ' ילי ירוק. להביא את התערובת לרתיחה, להפחית את החום נמוך, ומבשלים עד תערובת בשר טחון עבה, על 10 דקות; תן להתבשל בזמן שאתה מסיים את השלבים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות חתוכות לקוביות עם צ ' ילי ירוקעגבניות חתוכות לקוביות עם צ ' ילי ירוק
תערובת תיבול צ ' יליתערובת תיבול צ ' ילי
בשר טחוןבשר טחון
שעועיתשעועית
בצלבצל
רוטב ראנץרוטב ראנץ
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מערבבים קמח עצמי עולה עם חלב חמאה בקערה (הבצק יהיה דביק מאוד). אספו כ 1/4 כוס בצק וטפחו בעדינות לתוך מעגל 5 אינץ ' על משטח עבודה משוריין היטב.
מרכיבים שתצטרך
קמח עולה עצמיקמח עולה עצמי
חלב-חמאהחלב-חמאה
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
חום שמן צמחי במחבת כבדה עד מדחום טיגון עמוק ממוקם במרכז השמן, לא נוגע בתחתית, קורא 400 מעלות F (205 מעלות C). בעדינות מניחים עיגולים בצק לתוך השמן החם ומטגנים עד חום זהוב משני הצדדים, הופך פעם אחת, כ 3 דקות לכל צד. לחם מטוגן יתרחב בגודל כפי שהוא מבשל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
לחםלחם
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת
5
מסננים את חתיכות הלחם המטוגן על מגבות נייר ומניחים על גיליונות אפייה.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מגבות ניירמגבות נייר
6
מעבירים לתנור כדי להתחמם בזמן שאתה מסיים לטגן את הלחם.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
לחם מטוגן העליון עם תערובת בשר טחון לשרת.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
לחםלחם

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי ניתן לזווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ז ' ול טיילור גרונר Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
יין תוסס מלא לימון ואפרסקים לבנים עם ציפוי עדין של וניל ועקיצה של פלפל לבן. הוא מספק עמוד שדרה יבש ויפה אך הוא שכבתי וקרם עם חומציות רכה וניואנסים אגוזים. הוא בהיר ורענן עם עושר גדול ומרקם מן התסיסה הפראית ומספק גימור ארוך במיוחד, הרמוני.