קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

טאקו דלוקס

טאקו דלוקס
טאקו דלוקס הוא מתכון מקסיקני שמגיש 8. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 15 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל 337 קלוריות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו רוטב עגבניות, מלח שום, פלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 48%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון טונה דלוקס, בא בורגר דלוקס, ו סלט כרוב דלוקס.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בקר ובצל על אש בינונית עד שכבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את 12 המרכיבים הבאים לתערובת הבשר. מבשלים, לא מכוסים, במשך 10-15 דקות או עד שהנוזל מצטמצם כמעט לחלוטין, תוך ערבוב מדי פעם. מצננים מעט; מערבבים פנימה גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
3
מניחים קליפות טאקו פתוחות בסופו של דבר בתבנית אפייה; מניחים כדור תערובת בשר לכל קליפה.
מרכיבים שתצטרך
תְרֵיסַרתְרֵיסַר
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
אופים בחום של 400 למשך 10-15 דקות עד שהבשר חם והגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
מפזרים חסה ועגבניות מעל טאקו. בקערה קטנה שלבו מרכיבי רוטב; מזלפים מעל טאקו.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות יכולרוטב עגבניות יכול0(יכול להיות או להרחיק)מלח סלרימלח סלרי11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1(יכול להיות או להרחיק)5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה0(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואחסה קרועהחסה קרועה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוט הנסשוט הנס2(חוֹרֶף)בצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)רוטב טאקו נוסף, לא חובהרוטב טאקו נוסף, לא חובה1דאש8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף2טיפותרוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק6כדי 8 טאקו פגזיםכדי 8 טאקו פגזים8ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות קצוץעגבניות קצוץ11 קילו קישואים,חומץ לבןחומץ לבן2(חוֹרֶף)חומץ לבןחומץ לבן11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז פאסטל נוצץ הם בחירה מצוינת לטאקו. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות סטולץ אורגני פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-26 דולר לבקבוק.
סטולץ אורגני פינו נואר
סטולץ אורגני פינו נואר
פינו זה מראה היטב עם צבע עשיר עמוק שלה ניחוח פרחוני עבור קולומביה אורגני ערוץ פינו נואר. הכל בסדר שהיין הזה יקבל בברכה שנים של יישון או שישתה במקום.