קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

טאקו עדשים מתובל (צמחוני)

טאקו עדשים מתובל (צמחוני)
טאקו עדשים מתובל (צמחוני) נטול גלוטן, מנה עיקרית. מתאים ל-4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 21 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 424 קלוריות. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. לכו לחנות ותביאו גבינת צ'דר, צ' יפוטלה צ'ילי באדובו, עגבניה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו טאקו עדשים מתובל, מתכון מרק עדשים צמחוני מתובל {מועדון מתכון סודי}, ו קציץ בשר צמחוני עדשים (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)טורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשהטורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשה1צ'יפוטלה צ' ילה ב adobo, קצוץ דק (יכול להשמיט ורק לשרת עם רוטב חם)צ'יפוטלה צ' ילה ב adobo, קצוץ דק (יכול להשמיט ורק לשרת עם רוטב חם)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים חומות מיובשות, שטופותעדשים חומות מיובשות, שטופות1שן שום, קצוץשן שום, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה ללא שומן או 1/2 כוס יוגורט יווני ללא שומןשמנת חמוצה ללא שומן או 1/2 כוס יוגורט יווני ללא שומן2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרועהחסה קרועה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר מגורדת בשומן מופחת (2 אחוזים)גבינת צ'דר מגורדת בשומן מופחת (2 אחוזים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תיבול טאקו חבילהתיבול טאקו חבילה8תְרֵיסַרתְרֵיסַר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא WindRacer נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.