קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

טאקו על מקל

טאקו על מקל
Tacos on a Stick היא מנה עיקרית ללא גלוטן, ללא חלב, ושלמות 30 . מתאים ל-6 ומחירו 3 מנות.22 $ למנה. מנה אחת מכילה 278 קלוריות , 35 גרם חלבון ו -10 גרם שומן . לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו פלפל, שמן קנולן, מיץ עגבניות ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 67% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון Fish Stick Tacos , Fish Stick Tacos ו- Dish Stick Tacos מקסיקני .

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את תיבול הטאקו, מיץ העגבניות והשמן; לערבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
הסר 1/2 כוס לביסה; לְקַרֵר.
3
הוסף בשר בקר לשקית; לאטום ולהפוך לציפוי. מקררים לפחות 5 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
4
מסננים וזורקים את המרינדה מבשר הבקר. על שיפודי מתכת או עץ ספוגים משחילים לסירוגין בשר בקר, פלפלים, בצל ועגבניות. צולים, ללא מכסה, על אש בינונית במשך 3 דקות מכל צד. מבסים במרינדה שמורה. ממשיכים להפוך ולבסס במשך 8-10 דקות או עד שהבשר מגיע לעשייה הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

ניתן לשלב טאקו עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Beaux Freres Willamette Valley Pinot Noir. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-50 דולר.
Beaux Freres Willamette Valley Pinot Noir
Beaux Freres Willamette Valley Pinot Noir
קוביית וילמט ואלי שלנו כוללת אתרי כרמים נבחרים במחוז יימהיל. היינות נהנים מאותה שלמות בתהליך ייצור היין כמו יינות האחוזה שלנו. אתרים אלה מעובדים באופן בר-קיימא ומצליחים להניב יבול נמוך מאוד. הוא אינו מוקנס או מסונן. זהו יין בעל גוף בינוני עד מלא עם טאנין מתוק, חומציות נמוכה וזר מסקרן של עצי יער, דומדמניות אדומות ודובדבנים שחורים. עם שמץ של תבלינים אסיאתיים יש לו קסם שאין להכחישו, משיי ומרקם קטיפתי. כל אלה הם סימני ההיכר של פינו אורגון 2009 הטובים ביותר והם מוצגים היטב ביין זה.