קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

טארטים מתאבנים מעושנים של גאודה ונקניק

טארטים מתאבנים מעושנים של גאודה ונקניק
עוגות מתאבנים מעושנות של גאודן ונקניק דורשות סביב 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 24 מנות עם 59 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שאלוט, עטיפות וונטון, חזיר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 16%, וזה לא כל כך מצוין. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגות מתאבנים מעושנות של גאודן ונקניק, חזיר וסלט גאודה מעושן, ו חזיר וסלט גאודה מעושן.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים. מערבבים פנימה את הגבינה, החזיר והחמוציות. שפריץ צד אחד של כל עטיפת וונטון עם תרסיס בישול. לחץ בעדינות לתוך מיניאטורי מאפין כוסות, מצופה צד עד. כף 1 כף תערובת גבינה לכל אחת.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
אופים בחום של 350 למשך 10-14 דקות או עד שהקרום מזהיב.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מפזרים עירית טרייה אם רוצים; מגישים חם. מקררים שאריות.
מרכיבים שתצטרך
עירית טרייהעירית טרייה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לטארט. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.