קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
אירועיםסופרבול
מגזין

טבילת טאקו בצנצנת

טבילת טאקו בצנצנת
טבילה טאקו בצנצנת יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתאבן זה יש 535 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 34 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו חלפיניו ופרנזו צ'ילי, בקר טחון עגול, גוואקמולי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו חומוס & קינואה מייסון Jar סלט, עוטפת טאקו ירוקה אולטימטיבית עם בשר טאקו עדשים-אגוז (טבעוני + ללא גלוטן), ו סלט הטאקו של ג'סיקה עם רוטב טאקו מוקרם (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת 10 אינץ', לבשל בשר מעל חום בינוני 8 עד 10 דקות, ערבוב מדי פעם, עד מבושל היטב; לנקז. מערבבים במים ותערובת תיבול טאקו.
מרכיבים שתצטרך
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
חום לרתיחה; לבשל 1 עד 2 דקות או עד מעובה.
3
הסר מהחום. מערבבים בשעועית מטוגנת.
מרכיבים שתצטרך
שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת
4
ב 6 (8-עוז) צנצנות זכוכית רחב פה, שכבת בשר תערובת שווה, שמנת חמוצה, גוואקמולי וסלסה.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
נקניקיות, בגרילנקניקיות, בגריל
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
5
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
6
מקשטים עם פרוסות צ ' ילה וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
7
מגישים מיד עם צ ' יפס טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Cuvaison פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."