קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

טבילת כנפי באפלו

טבילת כנפי באפלו
Buffalo Wing Dip הוא מתכון ללא גלוטן עם 24 מנות. תמורת 72 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 293 קלוריות, 9 גרם חלבון ו-20 גרם שומן. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש רוטב סלט חווה, צ'יפס טורטייה, עוף ובצל ירוק. 270 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה עובד היטב כמזנון מאוד זול. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מההכנה ועד הצלחת, מתכון זה לוקח כשעתיים ו-20 דקות. עם ציון ספונקולרי של 35%, המנה הזו לא כל כך יוצאת דופן. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מטבל כנפי באפלו, מטבל כנפי באפלו ו- Better Buffalo Wing Dip.

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את גבינת השמנת, הרוטב, השמנת החמוצה והגבינה הכחולה.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
העבר ל-3-Qt. בישול איטי.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
שכבה עם עוף, רוטב כנפיים ו-1 כוס גבינה. מכסים ומבשלים על נמוך 2-3 שעות או עד שהם מתחממים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב כנפייםרוטב כנפיים
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4
מפזרים את יתרת הגבינה והבצל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
5
מגישים עם צ'יפס טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Wilson Creek Almond Anniversary Edition. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-22 דולר.
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
שמפניה זו שזכתה במדליית זהב מכונה גם השמפניה "OH MY GOSH"®. היין המבעבע הלבן הזה מותסס באופן טבעי, עם רק רמז של שקד טהור נוסף כך שהוא מובטח לסנוור את האורחים שלך. שמפניה חובה כדי להפוך כל אירוע למיוחד במיוחד. נהדר עם קינוחים, חיבוקים, ג'קוזי, פיקניקים, קמינים, בראנץ' ומסיבות. מאוד פופולרי בכל החתונות כאן.