קושירגיל
מוכן ב38 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

טונה בגריל עם סלט דובדבנים ובולגור

טונה בגריל עם סלט דובדבנים ובולגור
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל טונה בגריל עם סלט דובדבנים-עגבניות וbulghur המיטה. מנה אחת מכילה 401 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך עלי נענע, פלפל, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 38 דקות. עם כפית נסו טונה בגריל עם סלט דובדבנים ובולגור, טונה בגריל עם רוטב עגבניות שרי, ו טונה, ארטישוק וסלט עגבניות שרי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות רוברט מונדבי נאפה מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 30 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.