קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

טונה בסקפיס עם בצל ירוק פרוסיה

טונה בסקפיס עם בצל ירוק פרוסיה
תונאן בסקאפיס עם בצל ירוק פרוסיה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-4 ומחירו 4 מנות.59 דולר למנה. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני יש 541 קלוריות, 39 גרם חלבון, ו 40 גרם שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. אם יש לכם עגבניות שזיפים, פקורינו, פרחי אורגנו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בחומץ היין האדום תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פאי דובדבנים כמו קינוח. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. עם כפית ציון 72%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: טונה צרובה עם קימצ'י ופנקייק בצל ירוק, טונה צרוב & גרגיר הנחלים עם בצל ירוק-ג'ינג'ר להתענג, ו קישואים וגזר לעזאזל.

הוראות

1
הביאו 2 ליטר מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
2
חותכים טונה לקוביות 3/4 אינץ ' ושחרר לתוך מים רותחים. מנמיכים את האש ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
טונהטונה
3
מסננים בזהירות ומניחים על מגש הגשה להתקררות בשכבה אחת. בקערת ערבוב מערבבים יחד שמן זית, חומץ, שום, עגבניות, נענע, פלפלים כתושים ופרחי אורגנו. כאשר טונה הוא מגניב, לשפוך נוזלים מעל ולהניח בצד. במחבת מטגן טפלון בגודל 6 אינץ 'עד 8 אינץ' מחממים 3 כפות שמן עד לעישון. בקערת ערבוב מערבבים יחד ביצים, בצל ירוק ופקורינו.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצל ירוקבצל ירוק
פקורינופקורינו
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
פלפליםפלפלים
חומץחומץ
שוםשום
ביצהביצה
מנטהמנטה
טונהטונה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מחבתמחבת
4
יוצקים לתוך מחבת עישון ומבשלים עד חביתה מוגדר. מגניב לחתוך לתוך 6 חתיכות. מחלקים טונה על חתיכות פרוסיה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

יין מרלו, פינו נואר ורוז ' י הם בחירה מצוינת לטונה. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פראי & פראי מרלו אקסהיביציוניסט. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
פרא & וונערר את חשפן מרלו
פרא & וונערר את חשפן מרלו
האקסהיביציוניסט מלא בשזיף עשיר ופירות דמסון על האף. אלון המשמש אינו פולשני בחיך הנשלט על ידי טעמי פירות יער אדומים עשירים תוך הצגת ניואנסים אדמתיים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.