קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות79
מגזין

טונה מתובלת בזיגוג אננס

טונה מתובלת בזיגוג אננס
הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, נסו קבב הטונה הקסום של הודיני עם זיגוג אננס, המבורגרים טונה עם זיגוג אננס-חרדל ירוק צ'ילה - חמוצים להתענג, ו טונה בגריל עם זיגוג בלסמי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את החומרים ספייס לשפשף במחבת כבדה, לערבב היטב, וחום על חום בינוני, ערבוב לעתים קרובות, עד תבלינים מתחילים לעשן ולהיות ריחני.
מרכיבים שתצטרך
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
הסר מהחום, מגניב, מקום במטחנת קפה לטחון עד fine.To הפוך את זיגוג, לשלב את מיץ אננס, חומץ, זנגביל, רוטב סויה, וסוכר חום בסיר קטן.מביאים לרתיחה, להפחית את החום נמוך ומבשלים עד התערובת מופחתת בחצי, כ 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
הוסף את catsup ומבשל 5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
4
הסר מהחום, להוסיף מיץ ליים, כוסברה ופלפל לבן; לערבב היטב ולהניח בצד.לשפשף את סטייקים טונה על כל הצדדים עם תערובת תבלינים.גריל הטונה מעל אש בינונית במשך 4 עד 5 דקות לכל צד, או עד המרכז הוא עדיין מעט ורוד עבור בינוני נדיר.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס
סטייק טונהסטייק טונה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
5
מורחים פרוסות אננס קלות עם זיגוג וגריל במשך 2 עד 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
טבעות אננסטבעות אננס
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
6
מגישים סטייקים בגריל על גבי אורז יסמין עם זיגוג spooned מעל, העליון עם פרוסת אננס.
מרכיבים שתצטרך
אורז יסמיןאורז יסמין
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייקים טונה, על 1 1/2 אינץ ' עבהסטייקים טונה, על 1 1/2 אינץ ' עבה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז11 קילו קישואים,זרע הלזרע הל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcatsupcatsup596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה, קצוצה דקכוסברה, קצוצה דק1מקל קינמון, 3 אינץ', שבורמקל קינמון, 3 אינץ', שבור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי, טחון דקזנגביל טרי, טחון דק11 קילו קישואים,ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כורכום הקרקעכורכום הקרקע596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תות, קלוף1 תות, קלוף4פרוסות(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים11 קילו קישואים,פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוכב אניס, שבורכוכב אניס, שבור11 קילו קישואים,1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבןחומץ לבן

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות מרלו עמק אלכסנדר עמק Matanzas קריק. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.