קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות38
מגזין

טונה צרובה עם ויניגרט תפוז דם

טונה צרובה עם ויניגרט תפוז דם
טונה צרובה עם ויניגרט תפוז דם עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 523 קלוריות, 56 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 2 . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו שקית וסלט סרטנים, ג'ינג'ר טחון, פפריקה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב ג'ינג'ר הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. נסו סלט תפוז דם + ג'ינג'ר ו קאיין דם ויניגרט כתום, צדפות צרובות עם דם כתום, נענע וסלסה פטה, ו ויניגרט כתום דם (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ריימונד R אוסף מרלו. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.