קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

טורט גלידת דלעת עם קרום ג'ינג'ר

טורט גלידת דלעת עם קרום ג'ינג'ר
, המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 8 גר' של חלבון, 26 גרם של שומן, וסך הכל 585 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. אם יש לך עוגיות gingersnap, תבלין פשטידת דלעת, דלעת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד, גלידת דלעת ללא נטישה, ו דלעת ג'ינג'ר טורט.

הוראות

1
מניחים כשליש מהעוגיות בשקית ניילון נעילה zip, שקית חותם, להתגלגל עם סיכה מתגלגלת עד עוגיות נמחצים דק; לשפוך לתוך מחבת עוגת גבינה 9 אינץ ' עם שפה נשלפת (לפחות 2 ב. גבוה). חזור על לרסק עוגיות שנותרו (אתה צריך 1 3/4 כוסות סך) ויוצקים למחבת.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים סוכר וחמאה ומערבבים. לחץ על תערובת עוגיות על החלק התחתון ועל 1 אינץ ' עד הצדדים של מחבת.
מרכיבים שתצטרך
3
אופים את הקרום בתנור רגיל או הסעה 325 עד להשחמה קלה, 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
בואו להתקרר על 5 דקות, ואז להירגע או להקפיא עד קר, 5 עד 10 דקות.
5
בקערה גדולה מקוררת, מערבבים דלעת, תבלין פשטידת דלעת, ו 1/4 כוס ציפוי הקרמל עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים גלידה ומערבבים עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
7
עובד במהירות, כפית כשליש מתערובת הגלידה לתוך הקרום הקר.
מרכיבים שתצטרך
8
טפטוף עם 2 כפות ציפוי קרמל ו 2 כפות רוטב פאדג '(אם רוטב פאדג ' נוקשה מדי, חם מעט בתנור מיקרוגל בעוצמה מלאה (100%), ערבוב פעם אחת, רק עד נוזל, 15 עד 30 שניות); מפזרים חצי אגוזי מלך מסוכרים על גבי. חזור עם שתי שכבות נוספות, השמטת אגוזים על השכבה העליונה. להקפיא עד מוצק, על 5 שעות, ואז לכסות להקפיא עד 1 שבוע.
מרכיבים שתצטרך
9
כ -15 דקות לפני ההגשה, להסיר צדדים מחבת, להגדיר טורט על צלחת הגשה, ולתת לעמוד במקרר כדי לרכך מעט.
10
חתוך לפרוסות.
11
מגישים עם תוספת ציפוי קרמל ורוטב פאדג ' (חם ומערבבים שוב אם נוקשה מדי) להוסיף לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.