קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות11
מגזין

טורטיות עוף עם בוטנים

טורטיות עוף עם בוטנים
המתכון פיקנטי עוף טורטיות מוכן תוך כ 15 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל צמחוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 15 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 446 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-10072 היו אומרים שהוא פגע במקום. גשו לסופר וקנו רוטב בוטנים חריף, בצל חם, ירוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הפרי שקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת פרותי עץ הלחם כקינוח. זה עובד טוב כמו מתאבן זול למדי. נסו קסדיות עוף סאטה עם רוטב בוטנים חריף, טורטיות אננס Dak Bulgogi Quesadillas (אננס פיקנטי קוריאני BBQ עוף Quesadillas), ו קסדיות עוף מתובלות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הטורטייה במחבת, מפזרים חצי מהגבינה מעל מחצית הטורטייה, ואז למעלה עם העוף, רוטב בוטנים, בצל ירוק וכוסברה ולבסוף את הגבינה שנותרה.מקפלים את טורטייה במחצית מכסה את המילוי ומבשלים עד הקסדייה הוא חום זהוב משני הצדדים והגבינה נמסה, כ 2-4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב בוטניםרוטב בוטנים
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מגישים מקושטים עם רוטב בוטנים יותר, בוטנים קצוצים, בצל ירוק וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
רוטב בוטניםרוטב בוטנים
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות WindRacer נהר רוסי פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.