קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

טורטיות צ'וריסו

טורטיות צ'וריסו
Chorizo Quesadillas עשוי להיות המתאבן שחיפשתם. מנה אחת מכילה 769 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 41 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו עגבניות שזיף, קומץ כוסברה, טורטיות קמח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו טורטיות צ'וריסו, Southwestern Chorizo Quesadillas, ו קסדיות כבש וצ'וריסו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת nonstick או מחבת מחבת לחום גבוה. שלפוחית טורטייה קמח במשך 20 שניות, להעיף. מכסים חצי משטח טורטייה עם גבינה מגורדת, חתיכות של צ ' וריסו או אנדויל, בצל ירוק קצוץ. מקפלים את טורטייה במחצית ומבשלים דקה יותר, 30 שניות בכל צד, לחיצה על מטה בעדינות עם מרית.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
טורטיהטורטיה
נקניק אנדוילנקניק אנדויל
בצל ירוקבצל ירוק
צ ' וריסוצ ' וריסו
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
2
חותכים quesadillas לתוך 4 פלחי העליון עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה
3
לסלסה, לשלב מרכיבים ב, כמו שאתה חטיף קטן וכף.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות יינות טיודור, יינות ביינות פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.