קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות53
מגזין

טורטליני ברוטב עגבניות בסיסי

טורטליני ברוטב עגבניות בסיסי
טורטליני עם רוטב עגבניות בסיסי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה 55% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 66 גרם חלבון, 67 גרם שומן, ובסך הכל 1294 קלוריות. מתכון זה משמש 4. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 15 דקות. אם יש לכם מורטדלה, פרושוטו, שיני שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. 1 אדם התרשם מתכון זה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 79%, שהוא מוצק. רוטב נומאטו בסיסי (רוטב עגבניות ללא עגבניות), רוטב עגבניות בסיסי, ו רוטב עגבניות בסיסי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מבשלים טורטליני במים מומלחים רותחים במשך 8 עד 10 דקות, או עד שכל הטורטליני צפים על גבי הסיר. בזמן שהטורטליני מתבשל מחממים לאט את רוטב העגבניות. מצקת חלקים שווים של טורטליני ל -4 קערות פסטה מחוממות. מצקת את רוטב העגבניות על הטורטליני החם, ומעליה פרמיג ' אנו מגורר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
טורטליניnameטורטליניname
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
סירסיר
2
תלולית 3 1/2 כוסות הקמח במרכז קרש חיתוך עץ גדול. יוצרים באר באמצע הקמח ומוסיפים את הביצים ושמן הזית. בעזרת מזלג מקציפים יחד את הביצים והשמן ומתחילים לשלב את הקמח, החל מהשפה הפנימית של הבאר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
3
כשאתה מרחיב את הבאר, המשך לדחוף את הקמח למעלה מבסיס התל כדי לשמור על צורת הבאר. הבצק יתאחד כאשר מחצית מהקמח משולב.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בסיסבסיס
4
התחל ללוש את הבצק בשתי הידיים, באמצעות כפות הידיים. ברגע שיש לך מסה מגובשת, הסר את הבצק מהלוח וגרד וזורק את כל שאריות הנתחים. מקמחים קלות את הלוח וממשיכים ללוש עוד 6 דקות. הבצק צריך להיות אלסטי וקצת דביק. לעטוף את הבצק פלסטיק ולאפשר לנוח במשך שעה 1 במקרר.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עוטףעוטף
5
בתנור הולנדי או בסיר גדול עם תחתית כבדה, מחממים את החמאה והשמן עד שהוא מקציף ושוכך.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מוסיפים את כתף ההודו, העגל והחזיר ומבשלים על אש גבוהה תוך ערבוב מדי פעם עד שהבשר משחים היטב ומתחיל לשחרר חלק ממיציו.
מרכיבים שתצטרך
כתף חזירכתף חזיר
טורקיה כולהטורקיה כולה
בשרבשר
עגלעגל
7
מוסיפים את הפרושוטו והמורטדלה ומבשלים עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מורטדלהמורטדלה
פרושוטופרושוטו
8
מסירים מהאש ומניחים להתקרר.
9
מניחים במעבד מזון ומערבבים לאיחוד.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
10
מוסיפים את הביצה ואת הפרמיג 'אנו-רג' יאנו ומערבבים היטב לאיחוד. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, ומוסיפים לפחות 1/4 כפית אגוז מוסקט טרי מגורד ומערבבים שוב. מניחים בצד במקרר עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
מוסקטמוסקט
ביצהביצה
11
מגלגלים את הפסטה לסדינים בעזרת מכונת פסטה. לקבלת עובי גיליון הפסטה הרצוי, העבירו את הבצק בהדרגה דרך ההגדרות החל מהרחב ביותר והמשיכו להגדרת מספר 9.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
פסטהפסטה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מכונת פסטהמכונת פסטה
12
בעזרת חותך פסטה או סכין חותכים את הפסטה לריבועים בגודל 1 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
13
מניחים 3/4 כפית מילוי במרכז כל ריבוע. מקפלים למשולשים, לוחצים החוצה כל אוויר סביב המילוי ולוחצים כדי לאטום את הקצוות. קירב את נקודות הצד הארוך ליצירת טבעת, ואטום בין האצבעות.
14
מניחים את הטורטליני בצד על תבנית, עוטפים היטב בניילון ומכניסים למקרר. טורטליני שאינו בשימוש עשוי להיות מאוחסן קפוא עד 2 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
טורטליניnameטורטליניname
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מחבתמחבת

מרכיבים

2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2kgsקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורותקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורות11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קרוע דקגזר, קרוע דק1ביצה, הוכהביצה, הוכה4ביציםביצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח3(חוֹרֶף)קצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשיםקצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשים4שיני שום, קלופים ופרוסים דקשיני שום, קלופים ופרוסים דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כתף חזיר טחוןכתף חזיר טחון113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)mortadella, קצוץ דקmortadella, קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1(יכול להיות או להרחיק)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץבצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקParmigiano-רג'יאנו, מגורדParmigiano-רג'יאנו, מגורד4ריבס, קצוץ טרי או קפואParmigiano-רג'יאנו, מגורדParmigiano-רג'יאנו, מגורד113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרושוטו, קצוץ דקפרושוטו, קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם