קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות9
ציון בריאות4
מגזין

טורטליני קדרת המכשפה

טורטליני קדרת המכשפה
מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 31%, וזה לא כל כך מדהים. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוגות הקדירה של המכשפה, תירס קלחת המכשפה, ו צ'ילי של מכשפה.

הוראות

1
מבשלים טורטליני לפי הוראות החבילה. בינתיים, בקערה גדולה, לשלב את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
טורטליניnameטורטליניname
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מסננים טורטליני; מוסיפים לתערובת הגבינה וזורקים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
טורטליניnameטורטליניname
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
3
מגישים חם או מקררים עד לצינון.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגאס נברן דמה קאווה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
בודגאס נברן דמה קאווה
בודגאס נברן דמה קאווה
אחד מכמה קאבות וינטג ' שנעשו בספרד. דמה היא בעלת גוף מלא אך בהירה ופריכה. אחוזת נאבר סקלן מייצרת קאווה באיכות גבוהה מאז 1901. כל הקאבות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דמה מותססת בבקבוק (שמפנוז לה-מ ' - תוד) ומזדקנת בליס שלה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניקה לגוף היין ולנפח, ופרלדה, המעניקה אופי חריף ובהיר החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.