קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מגזין

טורקיה המבורגרים קצ'אטורה בפורטובלו

טורקיה המבורגרים קצ'אטורה בפורטובלו
טורקיה המבורגרים קצ'יאטור על פורטובלו היא מנה עיקרית המגישה 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 56 גרם חלבון, 33 גרם שומן, ובסך הכל 566 קלוריות. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ואספו רוטב ווסטרשייר, פטרוזיליה שטוחה, פלפל ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-199 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 95%, וזה מדהים. נסו המבורגרים טורקיה יוונית עם פורטובלו " לחמניות, המבורגרים קצ'יאטור, ו המבורגרים של פורטובלו עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 450 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מחממים מחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
שלבו בשר עם מלח ופלפל, פטריות קרימיני קצוצות, פלפל חריף קצוץ, בצל קצוץ, שום, רסק עגבניות, ווסטרשייר, פתיתי פלפל אדום כתוש, גבינה ופטרוזיליה. ציון ויוצר בשר ל -4 קציצות גדולות בעובי 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
פטריות קריםפטריות קרים
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
5
מזלפים שמן זית כתית מעולה מעל הקציצות ואז מטגנים 5 או 6 דקות מכל צד במחבת חמה.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
6
מניחים כובעי פורטובלו על תבנית אפייה קטנה בצד הזימים כלפי מעלה ומזלפים עליהם שמן זית כתית מעולה. צולים את הכובעים 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
7
מוציאים אותם מהתנור ומתבלים אותם במלח ופלפל. כבה את התנור. למעלה כל כובע עם כ 1/2 כוס ארוגולה המבורגר. כובע בורגר עם מוצרלה ומניחים בחזרה בתנור עדיין חם. ממיסים את הגבינה 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
8
מעבירים המבורגרים על תחתית "לחמניה" לצלחות. למעלה עם בצל ועגבניות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי ארוגולה, קצוצים בצפיפותעלי ארוגולה, קצוצים בצפיפות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גס ופלפל שחורמלח גס ופלפל שחור6פטריות קרימיני (בייבי פורטובלוס) גבעולים הוסרו וקצוצים דקפטריות קרימיני (בייבי פורטובלוס) גבעולים הוסרו וקצוצים דק1קומץפטרוזיליה שטוחה, קצוצהפטרוזיליה שטוחה, קצוצה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה טרייה או מוצרלה מעושנת טרייה, פרוסה דקמוצרלה טרייה או מוצרלה מעושנת טרייה, פרוסה דק2ציפורןשום, מרוסק מן העור קצוץ דקשום, מרוסק מן העור קצוץ דק605אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)השד טורקיה הקרקע, המשקל הממוצע של 1 החבילההשד טורקיה הקרקע, המשקל הממוצע של 1 החבילה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולה, לטפטוףשמן זית כתית מעולה, לטפטוף4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל אדום פרוס ועגבניות צהובות ושזיפים פרוסותבצל אדום פרוס ועגבניות צהובות ושזיפים פרוסות4largesכובעי פטריות פורטבלו, גבעולים הוסרוכובעי פטריות פורטבלו, גבעולים הוסרו1פלפל אדום, זרע וקצוץפלפל אדום, זרע וקצוץ11 קילו קישואים,פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר-רג'יאנו או רומנו, כמה חופניםפרמזן מגורר-רג'יאנו או רומנו, כמה חופנים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר1בצל צהוב, קצוץ דקבצל צהוב, קצוץ דק

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

ניתן לשלב בורגר עם מרלו, מלבק וזינפנדל. מרלו יהיה מתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יין נועז יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. ניקל & ניקל האריס כרם מרלו עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
ניקל & ניקל האריס ויניארד מרלו
ניקל & ניקל האריס ויניארד מרלו
כרם האריס ממוקם במערב אוקוויל,ממזרח לכרם הברזל. חמישה דונמים של ניקל וניקל מורכבים משני בלוקים המציעים חשיפה דרומית ואדמה של טיט חרס חצץ. מעברי דילול מאפשרים לכל אשכול לתלות בחופשיות, לייעל את מערכת הסורג ולנצל את האקלים החם כדי להגיע לבגרות מלאה.האריס מרלו עקבי מאוד מבציר לבציר, והיין הזה אינו יוצא מן הכלל. פירות יער ושזיפים יפים משתלבים בטעמים של מרווה, סיגר, אדמה ועשב מיובש. לבציר הזה יש אלמנט מאובק מושך והאלון מוסיף שמץ של פחם. המרקם המשיי והטאנינים העגולים נושאים את הטעמים הללו לגימור ארוך ומאוזן.