קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

טירמיסו

טירמיסו
אם אתה רוצה להוסיף עוד הים התיכון מתכונים לקופסת המתכונים שלך, טירמיסו עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. אתה מקבל קינוח שמגיש 12. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 22 גרם שומן, ובסך הכל 314 קלוריות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו אפיית קקאו, ליקר קפה, קפה חזק, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 17%, וזה די רע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם טירמיסו קלאסי וטירמיסו כתום שוקולד ללא קפה, טירמיסו, ו טירמיסו.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו קפה וליקר; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
ליקרליקר
קפהקפה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בקערה גדולה מקציפים גבינת שמנת וסוכר לתערובת אחידה. מקציפים שמנת חמוצה, חלב ווניל עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שכבה אחת חבילה של ליידיפינגרס בתוך 11 על 7 אינץ ' לא משומן. צלחת; מברשת עם חצי תערובת קפה. למעלה עם חצי תערובת גבינת שמנת. חזור על שכבות (צלחת תהיה מלאה).
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
קצפת בחנות 2 מיכליםקצפת בחנות 2 מיכלים
קפהקפה
4
מכסים ומקררים 8 שעות או לילה. ממש לפני ההגשה, מפזרים קקאו.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו

ציוד

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, קיאנטיname, Moscato Dasti, ורדיקיו., Trebbiano

קרם שרי, פורט וקיאנטי הם הבחירות המובילות שלי לטירמיסו. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "