קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

טנדרלוין חזיר ממולא עם כוסברה סיד פסטו

טנדרלוין חזיר ממולא עם כוסברה סיד פסטו
בשר חזיר ממולא Tenderloin עם כוסברה סיד פסטו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 340 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שמן תירס, גבינת מונטריי, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו פילה חזיר עם כוסברה-סיד פסטו, טנדרלוין חזיר ממולא כוסברה עם Succotash הקיץ, ו תרד, פסטו, ופטה ממולאים בשר חזיר פילה עם רוטב עגבניות עבה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא אלמה דה לוס אנדס Reserva Malbec. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Alma de Los Andes Reserva Malbec
Alma de Los Andes Reserva Malbec
ענבים נבחרים מעמק Agrelo ו-Uco מטופלים בשריה ארוכה ו-12 חודשים של טיפול באלון כדי לייצר את המלבק הטעים, הפירותי העוצמתי הזה, הכולל הערות של אוכמניות ובויזנברי עם מגע של מינרליות.