קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות45
ציון בריאות1
מגזין

טקיטוס הודו רך של V עם לטבול דרום מערב

טקיטוס הודו רך של V עם לטבול דרום מערב
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכוני hor d ' oeuvre, כך לתת Taquitos טורקיה הרך של V עם לטבול דרום מערב לנסות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 126 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 45 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו עירית, פתיתי בצל, מיונז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: טקיטוס ארוחת בוקר דרום-מערבית אפויה, סרטן נהרות רך, ו טקיטוס הודו.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קנולה לטיגוןשמן קנולה לטיגון1(חוֹרֶף)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם45טורטיות תירס, טמפ חדרטורטיות תירס, טמפ חדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית מיובשתעירית מיובשת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי בצל יבשיםפתיתי בצל יבשים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)11 קילו קישואים,מלח חלפיניו (או מלח רגיל)מלח חלפיניו (או מלח רגיל)45ריבס, קצוץ טרי או קפוא(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהודו מגורר מבושל או 4 כוסות עוף מבושלהודו מגורר מבושל או 4 כוסות עוף מבושל11 קילו קישואים,פלפל לבן (אופציונלי)פלפל לבן (אופציונלי)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. שכני רחוב וויליאמס סלאם ווסטסייד פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 140 דולר לבקבוק.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!