קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות55
מגזין

טרטר טונה

טרטר טונה
טרטר טונה עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 2 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 63 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 813 קלוריות. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבוקדו, hamachi yellowtail, gran. סוכר & 1/2 כוס מים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו טרטר טונה, טרטר טונה, ו טרטר טונה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פרנסיס פורד קופולה יהלום אוסף מרלו. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
Francis Ford Coppola Diamond Collection Merlot
Francis Ford Coppola Diamond Collection Merlot
באופן מסורתי השתמשו במרלו כדי למזג רכות ועושר עם תערובות קברנה, אך כיום הוא הפך לאחד מהיינות האדומים הפופולריים ביותר מקליפורניה. סדרת היהלומים של פרנסיס קופולה משנת 1999, Blue Label Merlot היא נדיבה ועשירה. זה נעשה עם כמויות קטנות של סירה ו קברנה סוביניון להוסיף אישיות והרמת ארומטיקה. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי חדשות בנות שלוש שנים במשך שמונה חודשים. ניחוחות של פירות יער ופאי אוכמניות מן הפרי בולטים באף המשתלבים עם איכות מסוגננת קלוי מן האלון. על החיך, פטל הניתן לזיהוי וטעמי פירות צפופים, ריבה לשלב עם המבנה אלגנטי יינות לתמוך בגימור מסוגנן וארוך. המרלו מסדרת היהלומים מ-1999 מזמין ביותר בעושר רב ובמשיכה; הוא ראוי לשתייה כעת או שניתן להשכיב אותו למשך שנתיים עד חמש שנים.