קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות30
ציון בריאות35
מגזין

טרי שימורי טונה

טרי שימורי טונה
טרי שימורי טונה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 30 מנות. עם 407 קלוריות, 58 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חלצי טונה מאלבקור, ציוד, צנצנות שימורים ברוחב חצי ליטר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן כל 30, זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו -30 דקות. נסו Cebiche De Atun (סביצ'ה טונה משומר פרואני), תבשיל טונה בריא (עשוי ללא מרק מרוכז משומר), ו תבשיל אטריות טונה עם גבינה קל יותר (ללא מרק שמנת משומר) (מתכונים דומים).

הוראות

1
פרוס טונה לרוחב לתוך 1/2-in. מדליונים.
מרכיבים שתצטרך
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
2
טפטוף 1 כפית. שמן זית לתוך כל צנצנת.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
3
מדליונים שכבת טונה לחתוך בצד למטה לתוך כל צנצנת, מפזרים כל שכבה עם כ 1/4 כפית. מלח וקמצוץ פלפל, משאיר 1 ב. headspace בין טונה והחלק העליון של צנצנת. לקצץ טונה כדי להתאים במידת הצורך ולהשתמש קישוטים למלא כל רווחים. לאט להפוך צנצנת בעת העברת סכין פלסטיק דק למעלה ולמטה סביב הקצה הפנימי של צנצנת לשחרר בועות אוויר.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
(צינור גדול)(צינור גדול)
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
4
נגב צלחות נקיות של צנצנות מלאות באמצעות מגבות נייר לחות. למעלה עם מכסה בורג על הטבעת רק כדי לסגור; לא להדק.
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
5
להרכיב מפזר לחץ על פי הוראות היצרן ולמלא עם מים רותחים (בדרך כלל 3 qts.).
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
6
להוסיף מתלה ולהגדיר צנצנות מלאות על מתלה. מים צריכים לבוא רק מתחת טבעות על צמרות צנצנת.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
7
סגור סיר לחץ ולהגדיר על חום גבוה עד קיטור מתחיל לזרום מצינור האוורור.
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
8
בואו לזרום 10 דקות, ולאחר מכן להתאים את החום כדי לשמור על זרימה יציבה, מתונה של קיטור כדי להתחיל את הצטברות הלחץ. התחל תזמון על מפזר משוקלל מד כאשר המשקל מתחיל רוק, או על מפזר מחייג מד כאשר החיוג קורא 11 lbs. של לחץ. טונה צריכה לבשל במשך 100 דקות. לווסת את החום לפי הצורך כדי לשמור על משקל נדנדה בהתמדה ובאופן שווה או קריאה חיוג בין 11 ו 13 ק " ג.
מרכיבים שתצטרך
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
9
הסר canner מחום ולתת לעמוד עד הלחץ מופחת לחלוטין canner הוא מגניב מספיק כדי לפתוח (בצע את הוראות היצרן).
10
הרם צנצנות מפנק באמצעות מלקחיים ולהגדיר על מגבת או מתלה להתקרר. טבעות עשויות להיות רופפות, אבל אתה לא צריך להדק אותם (המכסים יוצרים את החותם). לאחר 12 שעות, לבדוק את החותם על כל צנצנת על ידי לחיצה במרכז המכסה; אם זה צץ, זה לא אטום כראוי צריך להיות בקירור ואכל בתוך שבוע.
ציוד שתשתמש בו
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
11
* אתה יכול להכפיל סיפון חצי ליטר (בעקבות הוראות היצרן של canner) או להשתמש צנצנות ליטר (לבשל עבור אותה כמות זמן כמו צנצנות חצי ליטר) אם אתה שימורים יותר טונה.
מרכיבים שתצטרך
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו באחוזת גריץ ' הילס עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 47 דולר לבקבוק.
Grgich Hills Estate Merlot
Grgich Hills Estate Merlot
מרלו אקלימי קריר עם טעמי פירות בהירים וחומציות נעימה מהפה מהכרמים של גבעות גריץ ' בדרום עמק נאפה, הגדל ללא דשנים מלאכותיים, חומרי הדברה או קוטלי עשבים. עם ניחוחות מורכבים להפליא של חמוציות, ארז ואגוזי לוז קלויים, יין זה הוא השותף המושלם עם בשר טנדרלוין, מתלה של כבש או חזיר קלוי.