קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות11
ציון בריאות5
מגזין

שרבט קראן-כתום

שרבט קראן-כתום
שרבט קראן-כתום יכול להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי ל-fodmap שחיפשתם. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 1 גרם חלבון , 0 גרם שומן ובסך הכל 98 קלוריות . מתאים ל-11 מנות. תמורת 33 סנט למנה , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 33% . הציון הזה לא כל כך מצוין. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: תבנית קרן-פטל שרבט , קראן-בורבון-ותפוז , ו- Cran-Orange Delight .

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים שרבט עד לקבלת מרקם חלק. מקפלים פנימה רוטב חמוציות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציותרוטב חמוציות
בערך פטל שרבט, מעט מרוכךבערך פטל שרבט, מעט מרוכך
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
מגישים מיד או מעבירים לכלי מקפיא ומקפיאים.

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

שרבט בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Johnson Estate Cream Shery עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "