קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות3
ציון בריאות20
מגזין

טריאקי בשר חזיר Tenderloin

טריאקי בשר חזיר Tenderloin
טריאקי בשר חזיר Tenderloin עשוי להיות רק יפנית מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 250 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 3 מנות. אם יש לכם ג'ינג'ר, שמן קנולה, שרי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין את זה. כדי להשתמש בשרי היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג לחם וחמאה כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו טריאקי בשר חזיר Tenderloin, טריאקי בשר חזיר Tenderloin, ו טריאקי בשר חזיר Tenderloin (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים את רוטב הסויה, שמן, סוכר, שרי, חומץ, שום, ג ' ינג ' ר ופתיתי פלפל אדום, ומערבבים עד שהסוכר מתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שרי.שרי.
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
3
העברה לשקית פלסטיק resealable ולהוסיף את בשר החזיר tenderloin. לאטום את התיק ולשרות את החזיר במקרר, פונה פעם אחת, במשך 1/2 שעה, או עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
4
מחממים את המטגן.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
5
מניחים את החזיר על מחבת צלייה צלייה צלייה במשך 15 דקות, הופך פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin ניתן לזווג עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Malbec Sur de Los Andes עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
Sur de los Andes Malbec
Sur de los Andes Malbec
מלבק עסיסי עם חומציות תוססת גיבוי הערות פטל, אוכמניות שזיף ארוגים עם טאנינים רכים לסיים spice-tinged. כל הענבים ממוינים פעמיים עם ההגעה ליקב. כל התסיסה מתרחשת באופן טבעי עם שמרים ילידים. תסיסה לוקח 20 ימים עם 2 ימים של השריה קרה, בטמפרטורות בין 24-27 צלזיוס כדי להשיג את המורכבות ביותר. לאחר מכן עובר היין תסיסה מלולקטית של 100% והוא מזדקן בחביות עץ אלון מבוגרות יותר.