קושימומחה
מוכן ב13 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

יבש לשפשף עוף יו

יבש לשפשף עוף יו
והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 196 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פפריקה, אבקת שום, רוטב ווסטרשייר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 13 שעות ו-10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו לשפשף תבלין יבש הטוב ביותר עבור עוף, בשר חזיר, אני לא עוף עוף: חזה עוף צלוי פריך עם כתום והל, ו העוף המגורר הטוב ביותר עבור מנות העוף שלך + מרק עוף תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מרכיבים יבשים יחד בקערה קטנה ולשפשף לתוך העוף, כדי לוודא לקבל את לשפשף לתוך פינות נסתרות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
תן לשפשף לשבת על העוף עד 12 שעות במקרר.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
3
מחממים גריל לחום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מניחים בשר כהה על הגריל הראשון כי יש זמן בישול ארוך יותר מאשר בשר לבן. גריל עד הטמפרטורה הפנימית של העוף הוא 180 מעלות F עבור כל החלקים למעט השדיים והוא 165 מעלות F עבור השדיים כאשר נמדדים עם מדחום קריאה מיידית. כאשר העוף כמעט סיים צליה, למרוח אותו עם כמות נדיבה של רוטב ברביקיו על כל הבשר. שמור כל שאריות רוטב לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
בשרבשר
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
5
מערבבים את כל החומרים בסיר ומביאים לאט לרתיחה מעל חום בינוני גבוה; ואז להפחית את החום ומבשלים עד שהרוטב מתחיל להתעבות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

11 קילו קישואים,3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2תרנגולות שלמות, חסרות עור ומופרדות לחלקי בשר לבנים וכהיםתרנגולות שלמות, חסרות עור ומופרדות לחלקי בשר לבנים וכהים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,טימין קרקעטימין קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,מרווה משופשפתמרווה משופשפת2(חוֹרֶף)מלח לא יודמלח לא יוד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר