קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

יווני סלופי ג'וז

יווני סלופי ג'וז
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאיים, אז נסו את הסלופי ג'וז היווני. מתאים ל-6 ומחירו 2 מנות.27 דולר למנה. מנה אחת מכילה 369 קלוריות , 24 גרם חלבון ו -13 גרם שומן . המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש אורגנו, רוטב עגבניות, גבינת פטה ורומיין. זה עובד היטב כמנה עיקרית. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 48% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו גריק סלופי ג'וז , גריק צ'יקן סלופי ג'וז ו- Greek Crock Pot Sloppy Joes .

הוראות

1
במחבת גדולה, מבשלים בשר בקר, בצל ושום על אש בינונית 6-8 דקות או עד שהבקר כבר לא ורוד, ומפרקים את הבקר לפירורים; לנקז. מערבבים רוטב עגבניות ואורגנו. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, 8-10 דקות או עד שהרוטב מסמיך מעט, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
3 עד 4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק3 עד 4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
1/2 קופסת פלפל צ'יפוטלה ברוטב אדובה1/2 קופסת פלפל צ'יפוטלה ברוטב אדובה
צ'דר חד, חתוך לרצועות בעובי 1 אינץ'צ'דר חד, חתוך לרצועות בעובי 1 אינץ'
1 כף שום טחון1 כף שום טחון
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו לינגוויני יבש, מבושל ומרוקן1 קילו לינגוויני יבש, מבושל ומרוקן
2
מניחים רומיין על תחתית גליל; מעל תערובת בשר.
מרכיבים שתצטרך
רומייןרומיין
1 1/2 כוסות חלב קר, או יותר לפי הצורך1 1/2 כוסות חלב קר, או יותר לפי הצורך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
3
מפזרים גבינת פטה; להחליף צמרות.
מרכיבים שתצטרך
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש

יין מומלץ: פינו נואר, Malbec, Zinfandel

סלופי ג'ו עובד ממש טוב עם פינו נואר, מלבק וזינפנדל. כל היינות האדומים האלה משתלבים היטב עם בשר בקר טחון מרושל ג'ו ורוטב עגבניות. אתה יכול לנסות את Goldeneye Gowan Creek Vineyard Pinot Noir. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-80 דולר לבקבוק.
Goldeneye Gowan Creek Vineyard פינו נואר
Goldeneye Gowan Creek Vineyard פינו נואר
עשוי בסגנון המועדף על המייסד שלנו, דן דאקהורן, יין זה משדר עושר, עומק, פרי כהה ומבנה. בחיך הוא עמוק ושופע, עם שכבות של פאי אוכמניות בר ושזיפים הנתמכות בפס של חמיצות שמוסיפה הגדרה לטעמים, תוך שהיא מושכת את היין לסיומת מתמשכת עם רמזים של לבנדר, פנירויאל ותבלינים אסייתיים.