קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ירכיים עוף עם זיתים שחורים ופלפלים אדומים

ירכיים עוף עם זיתים שחורים ופלפלים אדומים
בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 41%. מתכונים דומים: פלפלים קלויים עם זיתים שחורים, Branzino En Papillote עם פלפלים קלויים, זיתים שחורים ו-Fe, ו צלעות חזיר עם פלפלים, חומץ וזיתים שחורים מתכון.

הוראות

1
הסר 1 פלפל קלוי מבקבוק; פלפל פרוסה דק. שמורת הנותרים פלפלים קלויים לשימוש נוסף.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
פלפלפלפל
2
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הוסף כרישה למחבת; סאוט 5 דקות או עד מכרז. סדר רצועות פלפל אדום קלוי מעל כרישה. מסדרים עוף על רצועות פלפל קלוי.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
עוף שלםעוף שלם
פלפלפלפל
כרישהכרישה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מפזרים עוף עם טימין, מרווה, 1/4 מלח כפית, ופפריקה. בעדינות לשפוך את המרק סביב עוף; להביא לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים, מכוסה, 15 דקות. הפוך עוף מעל; כיסוי ומבשל 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
פפריקהפפריקה
מרקמרק
טימיןטימין
מרווהמרווה
מלחמלח
5
מוסיפים זיתים ומיץ לימון למחבת; מערבבים לשלב. מבשלים, חשופים, 8 דקות או עד שהעוף נעשה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
עוף שלםעוף שלם
זיתיםזיתים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
לזרוק אורזו עם 1/2 כפית מלח ו 1 כף חמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
תרד, מנוקה ומאודה במיקרוגלתרד, מנוקה ומאודה במיקרוגל
מלחמלח
7
מגישים עוף וכרישה תערובת על אורזו מבושל חם.
מרכיבים שתצטרך
אורזו מבושלאורזו מבושל
עוף שלםעוף שלם
כרישהכרישה
8
יין מושלם: Chateau St. Jean Fum Blanc 2002 (Sonoma County, CA), $ זה בינוני בעל גוף סוביניון בלאן (פום בלאן הוא שם אחר לסוביניון בלאן) יש טעמים צמחיים נפלאים, בתוספת רמז של וניל וגימור ארוך, תוסס. אלה מספקים רקע בזבזני עבור טעמים בשרניים, צמחים של העוף. למרות שהמנה היא די נועזת, היין יש מספיק משקל, אופי, טעם, ואת crispness לעמוד בו.
מרכיבים שתצטרך
סוביניון בלאןסוביניון בלאן
עוף שלםעוף שלם
ונילוניל
ייןיין

ציוד

מרכיבים

113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עצם בירכיים עוף, עורעצם בירכיים עוף, עור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורזו מבושל חם (כ 6 1/2 אונקיות פסטה לא מבושלת)אורזו מבושל חם (כ 6 1/2 אונקיות פסטה לא מבושלת)11 קילו קישואים,מרווה מיובשמרווה מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)פפריקה מתוקה הונגריתפפריקה מתוקה הונגרית1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתי קלמטה, מגולענים וקצוציםזיתי קלמטה, מגולענים וקצוצים5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה קצוצה גס (כ -3 גדול)כרישה קצוצה גס (כ -3 גדול)2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים1(יכול להיות או להרחיק)מלח, מחולקמלח, מחולק