קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות2
ציון בריאות42
מגזין

ירקות-בקר קוריאני מערבבים ומטגנים

ירקות-בקר קוריאני מערבבים ומטגנים
המתכון קוריאני ירקות בקר מוקפץ מוכן בערך 1 שעה וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון קוריאני. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 539 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 34 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לך שמן בישול, גזר, פרח כרובית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 18 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכונים דומים: בקר וכרוב מערבבים ומטגנים, בקר וברוקולי מוקפץ, ו קל בשר בקר וברוקולי עם בשר צבי מערבבים ומטגנים.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקברוקולי פלורט, פרוסברוקולי פלורט, פרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר, מקולף וג'וליאןגזר, מקולף וג'וליאן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרח כרובית, פרוספרח כרובית, פרוס2(חוֹרֶף)4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל (לפי הטעם)פלפל (לפי הטעם)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פלפל אדום יבשיםפתיתי פלפל אדום יבשים2(חוֹרֶף)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומשום, מרוסקיםזרעי שומשום, מרוסקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר ללא עצמות או בשר בקר עגול 1/2 lb העליוןבשר בקר ללא עצמות או בשר בקר עגול 1/2 lb העליון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור קוריאני. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלובנזי צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.