קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות34
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

ירקות ברוטב בוטנים עם אטריות

ירקות ברוטב בוטנים עם אטריות
ירקות ברוטב בוטנים עם אטריות דורש כ 35 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 1069 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן למנה. אם יש לכם מים, חמאת בוטנים שמנת, אטריות צ'או מיין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד טוב כמו רוטב יקר למדי. , שהוא מוצק. נסו ירקות ברוטב בוטנים עם אטריות, אטריות אודון W / ירקות אסיאתיים ורוטב בוטנים, ו אטריות חיטה מלאה (או סובה) עם רוטב בוטנים, עוף וירקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מים, חמאת בוטנים, סוכר, רוטב סויה, עמילן תירס, ג ' ינג ' רוט ובצל בקערה בינונית; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
עמילן תירסעמילן תירס
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
רוטב סויהרוטב סויה
בצלבצל
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
תרסיס 4-ליטר תנור הולנדי עם ספריי בישול; חום מעל חום בינוני גבוה. מבשלים כרובית, ברוקולי, גזר וסלרי בתנור הולנדי 5 דקות, ערבוב לעתים קרובות. מערבבים נבטי שעועית וערמוני מים. לבשל 3 דקות, ערבוב לעתים קרובות. להפחית את החום בינוני; מערבבים בתערובת חמאת בוטנים. מכסים ומבשלים כ 5 דקות, ערבוב מדי פעם, עד רוטב מעובה.
מרכיבים שתצטרך
ערמוני מיםערמוני מים
פרחים כרוביתפרחים כרובית
תרסיס בישולתרסיס בישול
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
נבטי שעועיתנבטי שעועית
ברוקוליברוקולי
גזרגזר
סלריסלרי
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מגישים תערובת ירקות על אטריות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פסטהפסטה
4
מפזרים בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
בוטניםבוטנים

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרח ברוקוליפרח ברוקולי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול פרוס ערמוני מים, סחוטיכול פרוס ערמוני מים, סחוט21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, לחתוך לחתיכות בגודל matchstick (1 כוס)גזר, לחתוך לחתיכות בגודל matchstick (1 כוס)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוביתכרובית2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולים בינוניים סלרי, פרוסגבעולים בינוניים סלרי, פרוס1בצל צהוב בינוני, קצוץ3 כוסות חסה רומנית מגוררת, מ-1 חסה קטנה3 כוסות חסה רומנית מגוררת, מ-1 חסה קטנה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים מוקרמתחמאת בוטנים מוקרמת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שקית נבטי שעועית טרייםשקית נבטי שעועית טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)gingerroot מגורדgingerroot מגורד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק בינוני, פרוסבצל ירוק בינוני, פרוס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן