קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות13
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ירקות וייטנאמיים

ירקות וייטנאמיים
ירקות וייטנאמיים הוא מתכון וייטנאמי המשמש 4. זה מנות ראשונות יש 145 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 2g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך צ'ילי, חסה פנינה תינוק, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. עם כפית ציון 68% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: חבילות דגים עם רוטב romesco & veg, גלילי אביב וייטנאמים (צ'ה ג' יו) (חבילות פריך פנס אדום), ו veg pilaf או veg pulao, איך לעשות סגנון אסיה veg pilaf.

הוראות

1
משרים את האורז fl פנקייק שלנו על פי הוראות לארוז או במים רותחים במשך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
2
הסר וקריר על נייר מטבח. משרים את אטריות האורז על פי הוראות לארוז, ולאחר מכן לנקז ולחתוך אותם לרצועות 2cm.
מרכיבים שתצטרך
אטריות אורזאטריות אורז
3
מניחים פנקייק אורז על הלוח ומסדרים כמה אטריות אורז, עוף, ירקות ועשבים כשליש מהדרך למעלה, משאיר קצה 1 ס " מ בצד. מקפלים את הצדדים על הירקות ולאחר מכן להפשיל לאורכים לעשות סיגר. לאחסן במקרר, מכוסה בנייר מטבח לח עד 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
אטריות אורזאטריות אורז
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
4
מערבבים יחד את החומרים לרוטב הטבילה ומכניסים לקערה. כדי לשרת, לארגן את הלחמניות על צלחת יחד עם העלים ועשבי תיבול. כדי לאכול, לעטוף כל גליל בחתיכת חסה עם sprig עשב ולטבול לתוך הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הראטס המקורי Chenin Blanc עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Raats מקורי Chenin Blanc
Raats מקורי Chenin Blanc
Chenin המקורי הוא בעל מבנה ללא שימוש בכל אלון על מנת לשמר את "המקורי" של היין, תוסס פרי fesh אופי. זה ארוז עם טעמים עסיסיים של אננס, תפוח טעים זהוב והדרים, עם רמזים של זנגביל, יערה ופריחה כתומה מינרליות יפה. זה בהיר, מציע טעים מן Chenin מאסטר Bruwer ראטס יריבים מיטב Loire עמק Chenin."באמת נקי לחתוך, עם אפרסק לבן, יערה ורשימות מינרליות כי לנהוג דרך ארוך, מוגדר היטב לסיים. יש גם חומציות פריך גדול קבור כאן."צופה ביין89 נקודות