קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 50 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

ישר למעלה עם חזיר פטי בורגר

ישר למעלה עם חזיר פטי בורגר
ישר למעלה עם המבורגר קציצת חזיר עשויה להיות מה שחיפשתם. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 1896 קלוריות, 67 גר' של חלבון, ו 169 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך אגוז מוסקט, מלפפון חמוץ שמיר כשר, עגבניה ירושה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. נסו בורגר קלאב: עטור פרסים Logan County Burger Patty Melt, פטי להמבורגר, ו קציצת המבורגר מסאלה Veggie (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: לבנים מכוסות בנייר אלומיניום
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
תחתוך את השליש העליון של ראש השום כדי לחשוף את שיני השום.
מרכיבים שתצטרך
ציפורןציפורן
שוםשום
4
מניחים על פיסת נייר.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
טפטוף עם קצת שמן זית ומפזרים מלח ופלפל. מכסים את השום בנייר כסף ומניחים לתנור במשך כ 1 שעה 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
6
הסר מהתנור ולאפשר להתקרר למגע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
הסר את שיני השום מהקליפות שלהם. שמור עד מוכן לשימוש. Mince 1 כפית של שום קלוי להמיס עם החמאה בסיר קטן. מתבלים במלח. בעדינות חם עד השום הופך ריחני. שים במקרר קצת יותר חזק. התחילו בהכנת הבייקון לקציצות החזיר. מניחים סיר גדול של מים קרים מעל חום גבוה ומוסיפים את הבייקון. מביאים לרתיחה בינונית ומבשלים עד הבייקון הוא רך מאוד וכמעט מתפרק, 1 1/2 עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
שום קלוישום קלוי
שוםשום
חמאהחמאה
בייקוןבייקון
בשר טחוןבשר טחון
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
סירסיר
8
לנקז ולהניח בצד להתקרר. הגדר מחבת גריל יצוק ברזל שטוחה על חום גבוה. מחלקים את הבייקון ל 4 מנות אפילו, טופס כל מנה לתוך קציצה ומניחים על הגריל. לחץ למטה עם הלבנים המכוסות בנייר כסף כדי למחוץ את הבייקון יחד לתוך פטי שטוח כך שהוא מטגן. מבשלים עד הזהב ופריך, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
סקוושסקווש
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
9
הסר ולשמור חם. מחלקים את בשר טחון לתוך 4 מנות שוות (8 אונקיות כל) וליצור 4 כדורים הדוקים.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
10
מפזרים את ההמבורגר "כדור" בכל רחבי עם מלח ופלפל. למחבת המחבת (שעדיין יש עליה חלק משומן הבייקון) מניחים את כדורי ההמבורגר על ומתשטחים עם מרית מתכת חזקה ושטוחה. שטוחים לעובי של 1/3 אינץ ' וממשיכים ללחוץ כלפי מטה עם המרית כפי שהיא מבשלת. מבשלים עד ההמבורגרים לפתח קרום בצד הראשון, 1 1/2 דקות. הפוך ומבשל בצד השני כדי לפתח קרום בצד זה, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
טיפות בייקוןטיפות בייקון
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
11
מוסיפים 2 אונקיות רוטב מורניי, אם משתמשים בו, לראש ההמבורגר ולמעלה עם פרוסת גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
רוטברוטב
12
מניחים מכסה כיפה מעל החלק העליון של ההמבורגר.
13
יוצקים את תערובת מרק העוף על החלק העליון שטוח כך הנוזל פועל מתחת לכיפה ויוצר קיטור לבשל את ההמבורגר ולהמיס את הגבינה. כאשר ההמבורגר הוא בנקודה הרצויה של doneness והגבינה נמסה לחלוטין, להסיר את מכסה הכיפה ולהגדיר את ההמבורגרים בצד.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
גבינהגבינה
14
מברשת את הצדדים לחתוך של לחמניות קלות עם חמאת שום. טוסט הלחמניות על החלק העליון שטוח עד זהב פריך, 3 עד 4 שניות. הפוך וטוסט את החיצוניות כך שהם גם קלויים קלות, 3 עד 4 שניות. כדי להרכיב: למרוח את רוטב "חמור" בצד לחתוך של שני חצאי לחמניה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת שוםחמאת שום
רוטברוטב
טוסטטוסט
גלולגלול
15
שכבה של הבסיס עם פרוסות מלפפון חמוץ וקציצת המבורגר. למעלה עם בייקון "קציצת חזיר."למעלה עם הבצל, עגבניות וחסה, ולאחר מכן מניחים את החלק העליון של הלחמנייה על גבי. לעטוף בנייר קלף בשעווה ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
בצלבצל
חמוציםחמוצים
עגבנייהעגבנייה
בייקוןבייקון
בסיסבסיס
עוטףעוטף
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
16
בסיר בינוני, להוסיף את החמאה ולהגדיר על חום בינוני. אפשר את החמאה להמיס, ולאחר מכן מפזרים את הקמח ומערבבים עם מקצף. מבשלים על אש נמוכה עד שהחמאה והקמח משתלבים לתערובת כמו חול רטוב. לאחר שילוב, מערבבים במשך 1 עד 2 דקות כדי לבשל את הקמח (אבל בלי להוסיף צבע).
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
17
יוצקים את החלב לאט כפי שאתה להקציף לשלב. המשך ערבוב עד התערובת מתעבה, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
18
מוסיפים את המלח, אגוז מוסקט וגבינה ומערבבים עד שהגבינה נמסה והתערובת חלקה. להפריש ולשמור חם עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
מוסקטמוסקט
מלחמלח

מרכיבים

85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינה אמריקאית מגוררתגבינה אמריקאית מגוררת8פרוסותגבינה אמריקאית צהובה או צ'דרגבינה אמריקאית צהובה או צ'דר340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס דק בייקון מעושן אפלוודפרוס דק בייקון מעושן אפלווד4לחמניות המבורגר בריוש רכות, חתוכות לשנייםלחמניות המבורגר בריוש רכות, חתוכות לשניים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרן מעורבב עם 2 כפות מיםמרק עוף דל נתרן מעורבב עם 2 כפות מים1מלפפון חמוץ כשר שמיר, פרוס דקמלפפון חמוץ כשר שמיר, פרוס דק3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2עץצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון (תערובת 80/20)בשר בקר טחון (תערובת 80/20)4צביטותפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1עגבניות ירושה, פרוסות דקעגבניות ירושה, פרוסות דק0עץחסה קרחון, פרוסה דקחסה קרחון, פרוסה דק0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרימלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז מוכןמיונז מוכן11 קילו קישואים,חרדל צהוב רגילחרדל צהוב רגיל1צביטהקורט אגוז מוסקט מגורדקורט אגוז מוסקט מגורד4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוצים שמיר פרוסים דקים בסגנון מעדנייהחמוצים שמיר פרוסים דקים בסגנון מעדנייה2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך1בצל Vidalia, פרוס דק מאודבצל Vidalia, פרוס דק מאוד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב מלא, מחומםחלב מלא, מחומם4מקפיםרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר