קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות20
ציון בריאות7
מגזין

כדור גבינה חלפיניו קל של רנדי

כדור גבינה חלפיניו קל של רנדי
כדור גבינת חלפיניו הקל של רנדי נטול גלוטן,, ידידותי למפת מזון וצמחוני ומספק כ 20 מנות. מנה אחת מכילה עד 8 גר' של חלבון, 23 גרם של שומן, וסך הכל 250 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמו מתאבן ידידותי תקציב מאוד. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך אגוזי מלך, גבינת שמנת, פלפלים חלפיניו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו-20 דקות. מתכונים דומים: קל חלפיניו וכדור גבינת פלפל אדום, כדור גבינה בנוסח Tex-Mex Jalapeno, ו בייקון-חלפיניו כדור גבינה.

הוראות

1
מערבבים גבינת שמנת, פלפלים חלפיניו, גבינת צ ' דר, ואגוזי מלך 1/4 בקערה; מערבבים היטב. מחלקים תערובת גבינה לשניים וצורה לכדורים או בולי עץ.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
גבינהגבינה
גבינת שמנתגבינת שמנת
אגוזי מלךאגוזי מלך
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
רול כדורים הנותרים 2 כוסות אגוזי מלך עד מצופה היטב. מכסים ומקררים כדורי גבינה עד המשרד, 3 שעות ללילה.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
גבינהגבינה
גלולגלול

ציוד

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Casteller קאווה ברוט עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Casteller קאווה ברוט
Casteller קאווה ברוט
הקסטלר ברוט קאווה מציג תפוח ירוק וניחוחות הדר. בפה, יש לו טעמים פריכים, טריים עם הערות הדר ליים ורק מגע של מתיקות. יש לזה טעם טרי, נקי ועצבני.