קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות24
ציון בריאות6
מגזין

כדורי סרטן

כדורי סרטן
כדורי סרטן זה pescatarian ומספק כ 24 מנות. מנה אחת מכילה 123 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. אם יש לך עלי פטרוזיליה, מלח, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: כדורי סרטן, כדורי עוגת סרטן בירה, ו כדורי סרטן מטוגנים אסיאתיים.

הוראות

1
בסיר כבד ועמוק, מחממים שמן בוטנים ל 365 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
עבור רוטב טרטר, לשלב את כל החומרים למעבד מזון להתמזג כדי להשיג chunkiness הרצוי, להתאים תיבול וקירור עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
3
עבור כדורי הסרטן: בקערה גדולה, להרטיב פירורי לחם עם שמנת כבדה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
4
מערבבים במרכיבים הנותרים. צורה לכדורים בערך בגודל של אגוז. מטגנים בשמן עד חום, כ 5 דקות לכל אצווה.
מרכיבים שתצטרך
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
5
מגישים כדורי סרטן בזמן חם, עם רוטב טרטר. כדורים יכולים להתבצע גם מראש מחומם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
סרטןסרטן
6
מערבבים מרכיבים יחד ולאחסן במיכל אטום עד 6 חודשים.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות24ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2פרוסותלחם, קרום הוסר ומעובד לפירוריםלחם, קרום הוסר ומעובד לפירורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי מלפפון חמוץ שמיר, קצוץשבבי מלפפון חמוץ שמיר, קצוץ1ביצה, הוכהביצה, הוכה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה טריים קצוצים דקעלי פטרוזיליה טריים קצוצים דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)24ריבס, קצוץ טרי או קפואמיץ לימון טרימיץ לימון טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטן גוש, הרים ללא כל פגזיםבשר סרטן גוש, הרים ללא כל פגזים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק24ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בוטנים, לטיגוןשמן בוטנים, לטיגון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,מלח תיבולמלח תיבול1בצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה Hahn Winery Santa Lucia Highlands. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
עשיר ושכבות, עם הערות משיי של אפרסק, נקטרינה, אגס בשל ווניל.