קושיבינוני
מוכן ב32 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

כדורי פיצה פפרוני

כדורי פיצה פפרוני
כדורי פיצה עם פפרוני יכולים להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 90 קלוריות. אם יש לכם בצק לחם, גבינת מוצרלה חלקית, פפרוני הודו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 32 דקות. וזה די גרוע. נסו כדורי פיצה פפרוני, כדורי פיצה פפרוני, ו כדורי פיצה פפרוני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לפרוש בצק על משטח עבודה; בצק מעייל קל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בצקבצק
3
כפית פסטו על בצק, מתפשט לקצוות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
פסטופסטו
4
מניחים פרוסות פפרוני באופן שווה על בצק, ומפזרים גבינה. החל בקצה ארוך, להפשיל בצק, אופנה ג ' לי רול; קמצוץ תפר לאטום (לא חותם קצוות של גליל). באמצעות סכין משונן, לחתוך לגלגל באופן שווה לתוך 16 פרוסות.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות פפרוניפרוסות פפרוני
גבינהגבינה
בצקבצק
ג'ליג'לי
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
5
מניחים פרוסות, חותכים צדדים למטה, על תבנית אפייה מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים ב 350 במשך 20 דקות או עד חום זהוב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Caposaldo קיאנטי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
קיאנטי Caposaldo
קיאנטי Caposaldo
Caposaldo קיאנטי הוא אדום אודם עם בושם פירותי, מרקם חלק, מבנה מעולה וגימור ארוך, אלגנטי.הכי טוב עם פיצה, ופסטה עם רטבים על בסיס עגבניות או בשר.