קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

כדורי שלג דרומיים

כדורי שלג דרומיים
המתכון כדורי שלג דרומיים יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 20 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 159 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. מתאים ל-24 מנות. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם סירופ תירס, מרשמלו, וופלים וניל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו שעועית לימה דרומית פשוטה: צד מושלם לארוחות דרומיות לבביות, איבודי העוף של הגברת הדרומית – אל תתנו לפינוקים הדרומיים האלה לחלוף על פניך, ו Southern Comfort נקניקיה עם סלט כרוב דרומי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה, לשלב את סירופ תירס, ריבה תפוזים, ורכיז מיץ תפוזים. מערבבים את הוופלים וניל כתוש ללוש יחד עד רטוב ומעורב היטב. השתמש בידיים שלך כדי לעצב את התערובת לתוך כדורי 1 אינץ', מילוי כל אחד עם 1 עד 2 מרשמלו מיני.
מרכיבים שתצטרך
תרכיז מיץ תפוזיםתרכיז מיץ תפוזים
מיני מרשמלומיני מרשמלו
מרמלדה כתומהמרמלדה כתומה
עוגיות וופל ונילעוגיות וופל וניל
סירופ תירססירופ תירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגלגלים כל כדור בקוקוס כדי מעיל ולאחסן במיכל אטום עד 1 שבוע.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
גלולגלול

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבנט הלבטרוקן עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.