קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות10
ציון בריאות3
מגזין

כוסות ברביקיו

כוסות ברביקיו
כוסות ברביקיו המתכון יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 27 דקות. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 10. מנה אחת מכילה 264 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. אם יש לכם רוטב ברביקיו, בשר בקר טחון, גבינת צ'דר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, גביעי חמאת ביסקוף שוקולד מריר aka עוגיות חמאה כוסות, ו לשפשף יבש ברביקיו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Castoro Cellars ן יין זינפנדל. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Castoro Cellars ן יין זינפנדל
Castoro Cellars ן יין זינפנדל
יין זינפנדל לבן ממשיך להיות אחד היינות הפופולריים יותר במיוחד בחודשי הקיץ. הזינפנדל הלבן שלנו מיוצר בסגנון שנותן את עצמו כדי להיות en-joyed עם או בלי ארוחה. זר היין מלא בדמויות פירות, פירות יער, דובדבנים ואבטיח, אם כי לא אינטנסיבי מדי. הטעמים עדינים ומלאי פרי זינפנדל, כולם מאוזנים עם מעט מתיקות כדי להפוך את היין היבש הזה נקי, חלק ומהיר בגימור. ליהנות ממנו עכשיו מכל סיבה שהיא, לוגם, pic-nick, או עם הארוחות האהובות עליך.