קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות21
מגזין

כוסות טאקו עוף פיאסטה

כוסות טאקו עוף פיאסטה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל כוסות טאקו עוף פיאסטה. מתאים ל-5 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 42 גרם חלבון 35 גרם של שומן, וסך הכל 512 קלוריות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בצל, שמן צמחי, ארוחת ערב טאקו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו כוסות טאקו עוף פיאסטה, סלט טאקו עוף פיאסטה, ו טאקו סלט עוף פיאסטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הסר טורטיות, רוטב טאקו, רוטב חריף, ותערובת תיבול טאקו מערכת ארוחת ערב.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
רוטב טאקורוטב טאקו
רוטב חריףרוטב חריף
טורטיהטורטיה
2
לחץ או לקפל טורטיות כדי להתאים לתוך כוסות מאפין מצופה ספריי בישול ירקות, להרכיב קערות; קערות מעיל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
3
אופים ב 375 במשך 6 עד 8 דקות או עד חום זהוב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
פלפל קצוץ קצוץ קצוץ קצוץ ובצל בשמן חם במחבת גדולה 5 דקות או עד למכרז. מערבבים עוף, רוטב טאקו, רוטב חריף, תערובת תיבול טאקו, 1/4 כוס מים, ומיץ ליים; לבשל מעל חום בינוני 10 דקות. כף באופן שווה לתוך כוסות טורטייה, העליון עם תבלינים הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
פלפלפלפל
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב טאקורוטב טאקו
רוטב חריףרוטב חריף
טורטיהטורטיה
עוף שלםעוף שלם
בצלבצל
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Windracer Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.