קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

כוסות מלפפון מתובל

כוסות מלפפון מתובל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל כוסות מלפפון מתובל. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 45 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו בצל, קרח, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו ביצים ממולאות עם מלפפון, שמיר, צלפים, מלפפון שמיר גבינת שמנת ביצים ממולאות, ו כוסות מלפפון (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשים ביצים בסיר בינוני לכסות עם מים קרים. מביאים לרתיחה, ואז לכסות, להסיר סיר מחום, ולתת לשבת 14 דקות. עם כפית מחוררת, להעביר ביצים לקערה של קרח ומים קרים (מילואים מים חמים בסיר). ביצים קרות לפחות 10 דקות, ולאחר מכן להשתמש בכפית מחוררת להעביר ביצים בחזרה למים חמים (כדי לשחרר פגזים) במשך 10 עד 20 שניות. להתייבש ולהתקלף.
מרכיבים שתצטרך
2
בינתיים, לחתוך מלפפונים לתוך 24 סיבובים (3/4 ב. עבה כל; ייתכן שיש לך קצת מלפפון שנשאר). שימוש בגודל של חותך ביסקוויט שמתאים הכי טוב( ראה הערות), לחתוך את סיבובים מחורצים. עם כף מלון או כף קטנה, לגרוף זרעים ממרכזי סיבובים מלפפון, משאיר לפחות 1/4-בשכבת זרעים ו / או בשר. הגדר על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
3
לגרוס ביצים עם פומפיה חדה כתער (כגון מיקרו-מטוס) או נגד החורים המשובחים ביותר (לא מנוקב החוצה) של פומפיה תיבת ולשים בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
ציוד שתשתמש בו
מיקרו-מטוסמיקרו-מטוס
4
מוסיפים מיונז, בצל אדום, 1 כפית. מיץ לימון ו-1/2 כפית. מלח. תערובת מחית יחד עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
5
ממלאים כוסות בתערובת ביצים, עולים מעט.
מרכיבים שתצטרך
6
מפזרים כל אחד עם מלח וכמה טיפות של מיץ לימון לטעום ומקשטים עם רסיס של סראנו.
מרכיבים שתצטרך