קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות19
מגזין

כוסות סלט כרוב

כוסות סלט כרוב
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל כוסות סלט כרוב. מנה אחת מכילה 214 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני מספק מנה 8 . זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לכם בצל ירוק, שמן זית, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 60% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: מתכונים סלט כרוב (הכי טוב בחורף Veg קולסלאו), עדיף על סלט כרוב KFC-סלט כרוב קל, ו סלט כרוב מעותק Kfc.

הוראות

1
לקלף את הלימון. להפריד את המקטעים באמצעות סכין קטנה, חדה. זרוק כל זרעים. על קרש חיתוך, קוצצים את המגזרים עם השום כדי ליצור משחה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2
העברה לקערה קטנה, לטאטא כל הזמן, לאט להוסיף את השמן בזרם יציב. חזור עם הקרם. מתבלים במלח ופלפל. תשתמש בקולף ירקות כדי לגלח את הגזרים לרצועות. בקערה גדולה, לשלב את הגזרים, כרוב, בצל ירוק, ורוטב. מכסים ומקררים לפחות 2 שעות. באמצעות מספריים, לקצץ 8 של עלי החסה הפנימיים הגדולים לתוך צורות כוס מסודר במקום בקערה של מי קרח. ממש לפני ההגשה, להסיר את כוסות החסה מהמים ולנער יבש. כפית את הסלט כרוב לתוך הכוסות.
מרכיבים שתצטרך