קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

כיכר פיצה קלועה

כיכר פיצה קלועה
כיכר פיצה קלועה עשויה להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-12 ומחירו 50 סנט למנה מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 7 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל של 204 קלוריות. גשו לסופר וקנו פלפל, אורגנו, רוטב עגבניות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 13%. הציון הזה די גרוע. נסו כיכר בצל קלועה, כיכר שומשום קלועה, ו כיכר קלועה של תפוח קרמל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים בצק בקערה משומנת, הופכים פעם אחת לשומן. מכסים ומניחים במקום חמים עד להכפלה, בערך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בינתיים, במחבת גדולה, מבשלים בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים ברוטב עגבניות ותבלינים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 30 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
תיבולתיבול
בצלבצל
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מגניב לגמרי. אגרוף בצק למטה. הופכים למשטח מקומח קלות; מגלגלים ל -15 אינץ'. איקס 12 אינץ'. מלבן.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אגרוףאגרוף
גלולגלול
4
מניחים על תבנית משומנת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
מורחים מילוי לאורכו למטה במרכז שליש מלבן.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
6
מפזרים גבינות מעל מילוי.
7
בכל צד ארוך חותכים 1-1 / 2 אינץ'.- רצועות רחבות בערך 2-1 / 2 אינץ'. למרכז. החל מקצה אחד, קפל רצועות מתחלפות בזווית על פני מילוי.
8
מברישים בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
9
אופים בחום של 350 מעלות למשך 30-35 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
מגישים חם. מקררים שאריות.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית עובדת ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. פונטרוטולי קיאנטי קלאסיקו עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
פונטרוטולי קיאנטי קלאסיקו
פונטרוטולי קיאנטי קלאסיקו
צבע: אדום ארגמני עמוק אך בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי ומורכב במיוחד עם ניחוחות של דובדבנים ופטל בליווי גוונים קלים וחריפים.טעם: ההשפעה בפה היא חותכת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים בהם בולטים אלה רכים ומעוגלים היטב. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך שאינו שגרתי לקיאנטי קלאסיקו רגיל.מסקנות: מי שטוען שקיאנטי קלאסיקו הוא יין עוקצני ומחוספס ישנה את דעתו לאחר שטעם את שנת 1999 הזו, שמוכנה לשתייה כעת אך תשתפר לפחות חמש שנים נוספות.אלכוהול: 13.5% לפי נפח