קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

כיכרות בשר מיני עם קרום פלפל

כיכרות בשר מיני עם קרום פלפל
פלפל-קרום מיני כיכרות בשר דורש על 50 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 367 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 26 גרם שומן. 1 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו שמן זית, בצל, אבקת בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב אורז חום מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 53%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: כיכרות בשר הודו מיני עם רוטב פלפל אדום, כיכרות בשר ספרדיות פיקנטיות ואורז פלפל פיקילו, ו מיני כיכרות בשר.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים קלות תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מערבבים בקערה בקר טחון, אורז, פטרוזיליה, ביצה, רוטב ווסטרשייר, אבקת שום, אבקת בצל ו 1/4 כפית מלח; יוצרים 4 מיני כיכרות מלבניות. מתבלים את החלק החיצוני של כל כיכר בנדיבות בפלפל. מסדרים כיכרות בתבנית האפייה המוכנה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
בשר טחוןבשר טחון
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
אורזאורז
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
אופים בתנור שחומם מראש עד שכבר לא ורוד במרכז, 35 עד 45 דקות. מדחום לקריאה מיידית המוחדר למרכז כל כיכר צריך לקרוא לפחות 160 מעלות פרנהייט (70 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
4
מחממים שמן זית במחבת על אש נמוכה; מטגנים בצל בשמן עד שהוא רך וזהוב, 15 עד 20 דקות. מתבלים בצל במלח קורט 1; מגישים מעל כיכרות בשר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
בשרבשר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת